Friday, June 19, 2009

Pakcik KU pergi Selamanya.....

18.6.2009 X dapat ku bayangkan org yg kusayang telah pergi selamanya....Pakcik aku adik kepada ayah aku telah meninggal Jam 2 pagi semalam...disebabkan semput/lelah...adik beradik ayah semenya lelah termasuk lah ayah ... dah 2 org adik ayah meninggal disebabkan semput..

JAm 2.30 pg semalam terima cal tertera nama abe har hati aku berdebar2 macam2 dlm pikiran aku tiba2 angkat cal dgr suara ank buah aku nangiss Ya Allah kuatkan semangat ku ..aku x pikir lain aku pikir mek jer yer lah dia kan tengah sakit .. ku kuatkan semangat tanya ank buah kenapa apa yg terjadi ..rupanya pakcik ku yg tiada ..Al fatihah utk nya semoga arwah ditempatkan bersama2 org yg terpilih Aminnn.

Jam 7.00 pg abg lie dr shah alam cal tanya aku nak ikut dia balik ke tak... aku pun dalam dilema
nak balik ke tak nak ke tak..kalau balik kena bw bdk2 tu ...susah gak nak bw bdk 2 org tu kalau x der ayah diorang byk ragamnya... pikir punya pikir aku x jadi balik lah..lg pun 2 minggu lpas masa balik kg dah jumpa arwah..

Jenazah selamat dikebumikan jam 3.30 ptg .....Hari ini hari dia tah esok lusa hari kita.

No comments: