Friday, August 7, 2009

Kosmetik Nur Suci

citernya aku bertekad nak guna gak produk kecantikan Nur suci ada day toner night toner sabun dan sunblock rega berpatutan RM 95.00...hari pertama pakai dah rasa kesannya
bila muka jd tegang dan nak merah2. bila hari kedua rasa macam terbakar muka merah
u cam udang bakar gitu ... aduh masa cuci muka gan sabun pedihnya plus gatal2 lg.
tanya kwn2 pun depa mengalami masalah yg sama legaaa.

hari ketiga mula laa mengelupas beb maklum lah banyak benor sel kulit mati kat muka aku nie lg pun mana pernah sebelum nie aku ambik apa2 produk kecantikan
emm mula lah muka mengelupas nya merah x yah citer aar cam alergik lak nampaknya
....kakak opis lak tengok semacam jer risau gak sikit2 mana lah tau kut2 x sesuai
gan kulit aku kan....sabar2 .....masuk minggu kedua dah kurang merah tp gatal2 masih ada
tambah2 berpeluh atau panas aku x tahan tul kalau duk umah msak kat dapur
rasa kulit muka nie ada ulat mereyam gatainya garu kan jd cam kulit biawak lak kan
luka berparut lak ... sabar gosak2 jer muka aku nie nak cantik kan kena lah sabar
produk owner tu kata perkara cam nie normal lepas 2 minggu hingga sebulan jd elok lah.

pada hari yg ke 12 muka aku dah nampak elok dah kurang gatal2 dan merah2 pun dah pudar
agaknya dah abis mati kut kulit mati aku tu hehehhehe ....suka nya muka x merah sgt
yg penting x gatal2 lg..

emm dah cukup 2 minggu muka aku dah elok dah nampak bersih dan licin
Alhamdulilah berkat kesabaran kan..... kalau ada gambar nanti aku nak masukkanlah dlm nie wat kenangan hehhehehe..... muka dah pinky2 gitu hahahhaha

Sapa2 nak guna nur suci hendaklah bersabar dlm masa 2 minggu yer
begitu seksa sekali rasanya,.........

4 comments:

nurlhasim88 said...

bleh tak terangkan camne cara pakai set ni..

Anonymous said...

slm sy pun baru guna..tgk kak saya pakai muka trus jd mcm artis xhabis sebotol pun msa tu..trus sy pun beli..mmg mula2 simptom sama tapi la ni dah masuk 2 mggu sy pkai..muka cerah..kesan hitam kt pipi pun hilang..yang menariknya sy ni lelaki sejati bukannya maknyah atau gay..tp alhmdlh sgt2 sbab ksan hitam pada muka dh hilang..nmpk la sket nur di wajah sy ni..bagus produk ni..cpat berkesan dan slmt..kepada pengeluar nur suci dah ok mcm ni truskan konsisten bahan yang anda bubuh dlm produk ni dan jgnlh naik harga pulak sbab dh rasa benda ni bermanfaat..boleh buat amal jariah sbab produk ni bermanfaat so jgn naik hrga..nak ambik sy jd model pun boleh..free ja

Anonymous said...

ops lupa bgtau nama..ni nama saya..nizul..cikgu nizul 0174694262

Safi Awla said...

salam... mn blh sy dptkn kosmetik ni??