Thursday, May 7, 2009

sakit kepala lak

Pagi2 lagi aku dah sakit kepala arinie agaknya terbgn lewat sgt terkejut beruk dibuatnya sedar2 jam 6.49 pg.....dah terlewat bagai iman pun x sekolah lah arinie ...aku apa lagi macam kucin jatuh ank la dgn baju sek agama iman x gosok gan beg ank2 nak antar umah bb sister x kemas lg ahhh macam2 aku nak buat nie ... dlm hati masih membara pasal mlm td rasa2 cam x nak g keje jer ...

cita pasal mlm td ...aku bengang sgt gan huby aku nie mana tak nya dia pun tahu dan tgk tengok camner meragamnya si hakim tu yer lah bdk tak sihat dgn merengeknya nak berdokong pastu nagis2 aduhhh penatnya .... bole dia g lepak minum gan kwn kul 12 mlm baru balik rasa cam nak meletup rasa hati aku nie .cuba bayangkan aku buai dia saja dekat 2 jam nak tinggal masuk bilik air pun dia punya nangis cam org sakit2 ....sabar jer lah sekurang2 nya kalau ada ayah dia leh gak lak gilir2 jaga... YaAllah kuatkan semangat ku dan tabahkan hati ku utk mengharungi segala cabaran hidup.

Emmm apa2 pun aku nie tetap sabar nak jd ibu mithali kata kannn

No comments: